Alegerea-unei-firme-pentru-Adwords

Alegerea unei firme pentru Adwords

0 Shares
0
0
0

Promovarea prin Google Adwords este, fara doar si poate, o promovare eficienta. Apeland la o astfel de solutie poti obtine trafic de buna calitate, vanzari si o dezvoltare a brandului si a site-ului pe care vrei sa il promovezi.

In teorie, o campanie Adwords este foarte simpla. Trebuie sa intri in contul adwords, sa iti alegi cuvintele cheie pe care le doresti promovate, sa platesti pentru ele si sa astepti clientii. In practica insa, este mult mai dificil.

In aproape orice domeniu concurenta este uriasa iar o campanie adwords trebuie sa tina cont de foarte multe criterii pentru a fi o campanie reusita. Trebuie sa se faca analize serioase ale cuvintelor cheie, sa se descopere acele cuvinte care se vand si sa se faca o promovare bazata pe acestea.

Desi multi proprietari de site-uri se straduiesc sa isi faca singuri campaniile adwords, sunt putini care reusesc sa o faca foarte bine. Restul, daca isi doresc rezultate, trebuie sa apeleze la o firma care sa faca aceste campanii.

Cum alegi o firma pentru campaniile Adwords?

Exista din ce in ce mai multe firme si freelanceri care se ocupa de campaniile marilor companii si deopotriva, de campaniile companiilor mai mici. Este foarte important sa alegi acea firma care iti ofera rezultate . Aceasta trebuie sa respecte cateva conditii esentiale:

– Sa aiba o certificare Adwords. Google ofera certificari pentru cei care isi doresc sa se ocupe de promovare online, iar aceste certificari se obtin in urma unui examen. Odata ce persoana care iti va face campaniile are aceasta certificare poti avea garantia reusitei;
– Sa aiba un portofoliu cat mai mare de clienti. Este foarte important ca persoana sau firma cu care vei lucra sa aiba un portofoliu mare de clienti. In felul acesta iti poate garanta faptul ca a mai avut succes si ca iti va oferi si tie o parte din experienta sa;
– Sa aiba preturi bune. De regula, cei care fac campanii adwords trebuie sa taxeze cu un procent din suma investita. Evident, acest procent trebuie sa fie unul cat mai mic, in asa fel incat investitia pe care o faci sa nu fie uriasa.

0 Shares
You May Also Like