Ce ar trebui sa stiti despre garantia unui smartphone achizitionat online?

Ce ar trebui sa stiti despre garantia unui smartphone achizitionat online?

0 Shares
0
0
0

Din ce in ce mai multi clienti isi achizitioneaza smartphone-urile online. Pentru ca sunt gadgeturi si sunt folosite atat de des, se pot cu siguranta deteriora, defectiunile insa trebuie sa fie asigurate printr-o garantie clara, atat pentru smartphone-ul respectiv, cat si pentru accesorii.

Daca ati achizitionat un astfel de touchscreen online, solicitati garantia pentru a beneficia de aceasta in conditiile specificate. Pasii pe care trebuie sa ii urmati sunt: completarea unui formular de retur cu defectiunile observate, trimiterea formularului online, urmate de contactarea unuia dintre operatori.

Un curier va veni la adresa furnizata de dumneavoastra pentru ridicarea gadgetului defect, costurile nu va revin dumneavoastra, doar daca se constata ca produsele nu au defecte sau daca deteriorarile sunt din cauza unei utilizari incorecte. Cu agentul curier este indicat sa se incheie un proces verbal pentru a se sti exact ce este in coletul respectiv.

Conditia ca gadgeturile sa fie reparate este sa aiba sigiliile de garantie intregi. Nu fac obiectul garantiei cazurile de deteriorare ca urmare a socurilor mecanice, a variatiilor de temperatura si presiune, umiditatii, patrunderii de lichide, loviturilor sau zgarieturilor. Daca ati achizionat online un touchscreen Allview, beneficiaza de garantie conform specificatiilor din detaliile produsului.

Cand completati formularul de retur, atentie sa precizati daca sunteti persoana fizica sau juridica, pentru ca rambursarea se face diferit. Pentru orice componenta Allview aveti garantie respectand conditiile oferite de aceasta, contactand site-ul de pe care ati achizitionat respectivul gadget marca Allview.

Este important sa beneficiati de garantia adecvata pentru cumparaturile online, conform prevederilor O.G. 21/1992 privind drepturile consumatorilor si obligatiile agentilor economici. Garantia oricarui produs este necesara pentru consumator si il obliga pe agentul economic sa fie prompt in remedierea problemelor care pot sa apara.

La orice smartphone pot sa apara numeroase probleme, de aceea orice consumator trebuie sa cunoasca in amanunt conditiile garantiei, pentru ca sa poata beneficia de reparatia perfecta. In mod frecvent se pot deteriora touchscreen-urile, dar aici exista specificate clar situatiile care nu tin de o garantie, adica atunci cand folositi telefonul mobil in conditii meteo improprii, sau cand patrund lichide din neglijenta dumneavoastra.

Tot ce ce strica din neglijenta posesorului de smartphone nu intra in garantie, si acest aspect este cu siguranta stiut de catre orice consumator, care nu trebuie sa ofere o explicatie absurda in cazul in care tocmai din vina lui s-a produs defectiunea. Cu cat mai rapid livrat intr-un service, cu atat mai prompta remedierea conform garantiei.

Si chiar daca achizitia a fost facuta online, si pentru acest tip de cumparaturi care in prezent sunt din ce in ce mai frecvente, se asigura aceleasi conditii ca pentru orice garantie a unui produs care nu este achizitionat online. Doar ca exista niste pasi diferiti, care nu sunt insa complicati, bazati pe formularele online si contactul direct prin e-mail, prin relatiile cu clientii sau telefonic cu firma de la care gadgetul respectiv a fost cumparat. Deja cumparaturile online nu mai sunt acum o mare dilema pentru nimeni.

0 Shares
You May Also Like