Ce inseamna Search Engine Friendly?

Ce inseamna Search Engine Friendly?

0 Shares
0
0
0

In procesul de optimizare seo exista numerosi termeni interesanti, dar si un termen care trebuie clarificat, si anume „Search Engine Friendlyˮ, care se poate traduce, in primul rand, cu „Prietenos cu motoarele de cautareˮ.

Acest termen este folisit pentru descrierea design-ului, a meniurilor, a sistemului de management al continutului, etc. Faptul ca Google, de exemplu, are peste 300 de factori in algoritmul de afisare a rezultatelor sale, asa-numiti factori de ranking, expertii SEO considera importanti 80 de asemenea factori de ranking.

Exista diferente intre SEO si Search Engine Friendly sau SEF? Prin motor de cautare prietenos se intelege acel proces unic care o data efectuat, ramane doar sa se mai schimbe daca se schimba fortat ceva anume. Optimizarea unui motor de cautare inseamna un proces continuu, prin cuvintele cheie, continut divers si cat mai mult, multe linkuri, mai mult trafic, niciodata nu se poate spune ca s-a incheiat SEO.

Daca SEF se concentreaza pe constructie site-ului, SEO se concentreaza pe mesajele de pe un site. Cei care se ocupa de constructia unui site prietenos sunt dezvoltatorii, care doresc sa elimine barierele care impiedica motoarele de cautare sa indexe continutul mai usor, sa il gaseasca, etc. SEF foloseste tagurile cu descrieri si titlurile, SEO le optimizeaza pentru a obtine cat mai multe click-uri.

SEF implementeaza URL-uri care pot fi citite, SEO implementeaza URL-uri care urmeaza pasii de navigare. SEF respecta algoritmii actuali, SEO se gandeste si la algoritmii din viitor. Se mai spune ca SEF este acel „startˮ, pe cand SEO reprezinta mult mai mult, este un fel de continuare, o permanenta imbunatatire a procesului de optimizare.

SEO si SEF? Da. In primul rand cand doriti sa construiti un site care sa se descurce in motoarele de cautare, trebuie sa aveti in vedere aspectul de a fi prietenos. Este mai prietenos prin URL-uri, anteturi, optimizarea imaginilor, plaforme atragatoare.

Cand vine vorba de SEO, trebuie sa se porneasca de la SEF, adica acces la o structura cat mai prietenoasa cu motorul de cautare, apoi metodele clasice ale optimizarii propriu-zise.

Prin urmare, SEO care foloseste Search Engine Friendly, asa cum spune si termenul, nu are decat de castigat, pentru ca prin „friendlyˮ deja se remarca un aspect interesant si demn de aplicat pentru aceasta procedura de obtinere a vizibilitatii in motoarele de cautare.

A fi prietenos cu aceste motoare este un fel de carte de vizita cu care te prezinti online, pentru ca apoi sa poti sa ramai in mediul virtual, sa iti imbunatatesti site-ul, sa castigi cat mai multi vizitatori, prin metodele SEO, care sunt din ce in ce mai des aplicate de companii mari, dar si de catre orice companie care stie ca investind in SEO va putea sa isi dezvolte afacerea virtual.

Fara aceste metode este destul de dificil sa se obtina acel ranking de top, care este o clasare pe primele pagini ale oricaror motoare de cautare, pentru ca astfel sa fie atrasi clientii pentru care afacerea respectiva a fost lansata pe piata online.

0 Shares
You May Also Like