Ce probleme poate avea EGR-ul masinii?

Ce simptome are un EGR murdar?

0 Shares
0
0
0

Ce simptome are un EGR murdar, se intreaba multi dintre posesorii auto.  Valvele EGR sunt mai frecvent intalnite in motoarele diesel in aceste zile si cand functioneaza pe deplin, reduc semnificativ emisiile.

Daca aveti o supapa egr defecta, veti dori sa va asigurati ca este inchisa si nu intotdeauna deschisa. Daca supapa este intotdeauna deschisa, prea mult gaz se va deplasa la motor iar acest lucru poate provoca pagube serioase.

Simptome EGR murdar sau cu valva EGR sparta

La fel ca orice componenta a motorului, o supapa EGR esueaza in cele din urma si din pacate. Cauza principala a ruperii ventilului EGR se datoreaza blocarii / infundarii sau scurgerii. Acest lucru la randul sau face ca masina sa functioneze prost si, bineinteles, cauzeaza poluarea mediului.

Simptomele unei valve EGR defecte sunt urmatoarele:

  • Fum negru excesiv sub sarcina;
  • Motorul este foarte dur la ralanti;
  • Lipsa puterii;
  • De obicei, un mesaj de eroare de un fel (in functie de varsta masinii).

Desigur, pot exista alte simptome egr murdar care sunt specifice fiecarei masini, dar acestea sunt cele obisnuite si cele mai comune. Simptomele sunt foarte asemanatoare in ceea ce priveste performanta si eficienta injectorilor infundati. Pentru a elimina aceasta problema din ecuatie, folosirea unui filtru de injector de combustibil de prim rang, printr-un rezervor de combustibil este necesara.

simptome egr murdar

Cum se repara o supapa EGR defecta si care sunt simptome unui egr murdar?

Inainte de a renunta la speranta si de a achizitiona o noua supapa EGR, incercati sa o fixati mai intai. Asa cum am mentionat, principala cauza a problemelor EGR Valve se datoreaza unui blocaj sau unei scurgeri. De exemplu, dieselul din natura este un combustibil murdar si se poate bloca foarte usor. Daca autovehiculul nu poate recircula gazele de esapament, acesta va continua sa devina mai infundat. Acest lucru va cauza ineficienta masinii si performantele slabe.

Deci, cum rezolvam problema Blocarii EGR? Va trebui sa curatati supapa EGR a blocajului utilizand urmatorii pasi:

  • Deconectati bateria;
  • Scoateti senzorii sau clemele;
  • Slabiti suruburile care tineau supapa EGR;
  • Utilizati un dispozitiv de curatare EGR sau Carburator pentru a pulveriza supapa si furtunele;
  • Reconectati bateria.

Supapele EGR sunt formate din diferite furtunuri impreuna cu supapa. Veti dori sa o pulverizati cu atentie si folositi o perie adecvata pentru a indeparta resturile dure. NU pulverizati senzorii electrici cu dispozitivul de curatare. Daca senzorii sunt corodati sau murdari (daca sunt vechi, probabil ca vor fi), utilizati un dispozitiv de curatare electric adecvat.

Pe masura ce curatati EGR, asigurati-va ca ati verificat daca toate liniile de aspiratie sunt atasate si ca nu aveti nicio crapatura. De asemenea, se recomanda curatarea tubului de retur si a orificiului de intrare a gazului la EGR cu acelasi detergent EGR cu o perie.

Cum sa impiedicati ruperea unei valve EGR?

Durata de viata a unei valve EGR va fi diferita de la sofer la sofer. Cei care calatoresc mai mult si la viteze mai mari vor avea mai putine probleme decat cei care conduc mai ales in oras. Conducerea in oras este cel mai rau cosmar EGR, deoarece nu poate scapa de depozitele de carbon.

In cele din urma, supapa EGR va deveni blocat din depozitele de carbon si veti avea probleme. Desigur, puteti sa va mentineti si sa va curatati EGR inainte de a fi prea tarziu. Simptomele unui EGR murdar sunt destul de usor de observat. Iar daca constatati ca aveti aceste probleme, sfatul nostru este sa va adresati urgent unui service autorizat in remedierea simptome egr murdar.

Conducerea cu un EGR rupt nu este cel mai rau lucru care trebuie sa se intample, dar veti observa o scadere semnificativa a performantei si o ineficienta. Nu este periculos sa conduci cu un EGR blocat, dar mai apoi, costurile cand masina va ajunge in service vor fi mult mai mari.

0 Shares
You May Also Like