Paginile de Facebook si fanii Facebook reprezinta o buna modalitate de a promova o afacere pe internet. Mai multi fani Facebook, mai multe sanse ca afacerea ta sa creasca in popularitate si incredere.
A intelege ce il inspira pe un utilizator al retelei de socializare Facebook sa dea “Like” si sa intre in contact cu brandul nostru reprezinta un lucru extrem de important si ne poate ajuta sa formulam cel mai eficient mix de continut. Daca suntem abia la inceput si nu avem o perspectiva clara asupra a ceea ce doreste publicul de la pagina noastra, intelegerea nivelului industriei reprezinta cea mai buna modalitate de a reusi.
O companie care face cercetari de piata (Lab42) a lansat recent un infografic care ilustreaza rezultatele sondajului lor facut pe un esantion de 1000 de utilizatori de Facebook. Per ansamblu, 82 % dintre cei care au raspuns si-au exprimat opinia ca Facebook reprezinta un loc bun in care pot interactiona cu brandurile, in timp ce un procent de 50 % crede ca o pagina de Facebook a unei companii este mai eficienta decat un site web personal.
Chiar urmaresc oamenii brandurile pe Facebook?
Raspunsul este: “Categoric, da!”, potrivit aceleiasi companii. Reprezentantii acesteia au descoperit ca 87 % dintre oamenii chestionati ofera “Like-uri” brandurilor pe Facebook. Din cei 82 % care cred ca Facebook reprezinta un loc bun in care pot interactiona cu brandurile, 35 % au raspuns ca brandurile ii asculta mai mult pe Facebook. Mai mult de doua treimi au spus ca au dat “like” pentru un brand doar pentru ca un prieten a facut-o.
In mod evident, aceasta este o oportunitate pentru companii de a intra mai bine in contact cu clientii. Poti arata fanilor de pe Facebook ca esti activ si deschis la dialog prin postarea de continut prin care adresezi intrebari frecvente, la care sa raspunzi prompt.
De ce ofera oamenii “Like” paginilor de Facebook ale marilor companii?
Aceeasi companie care realizeaza studii de piata amintita anterior a identificat principalele motive pentru care oamenii ofera “like-uri” paginilor de Facebook ale companiilor. Acestea sunt: pentru a obtine promotii sau reduceri, mostre gratuite, sunt deja clienti fideli sau pentru ca au deja incredere in brandul respectiv.
Cum poate fi folosita aceasta informatie? Conecteaza-te cu clientii pe care ii ai deja, prin intermediul site-ului web, listei de email pentru a le da de stire ca ai o pagina de Facebook pentru fani. Atrage fani noi facand economie de timp si ofera calitate celor care aleg sa se conecteze cu tine pe Facebook.
Cum interactioneaza fanii cu brandurile pe Facebook?
Cel mai bun mod prin care oamenii aleg sa interactioneze cu brandurile pe Facebook este acela de a imprima cupoane disponibile pe pagina, potrivit sondajului. Mai mult de trei sferturi din cei chestionati au spus ca au economisit bani in anii trecuti doar pentru ca au dat “like” unui anumit brand pe Facebook.
Pentru a afla mai multe detalii despre cum functioneaza promovarea pe Facebook si cat de importanti sunt fanii pentru pagina dumneavoastra accesati http://danbradu.com/fani-Facebook-din-romania/ .
Alte stiri actuale :
1. Optimizarea seo – trucuri si strategii
2. Totul despre promovarea online
3. Affiliate Marketing Made Easy for Start-Ups
4. Affiliate Marketing Mistakes You Need To Avoid