Cand vrei sa-ti deschizi un magazin online este bine sa ai in vedere faptul ca trebuie sa platesti un anumit pret magazin online. Unora acest pret li se va parea perfect, altora prea mic, altora prea mare.
Depinde acum de cum priveste fiecare lucrurile. Insa, nu uita de faptul ca in majoritatea cazurilor, un pret magazin online putin mai mare inseamna si calitate. Daca vrei sa vezi cat ar costa sa-ti deschizi un astfel de magazin, intra pe www.itexclusiv.ro.
Un magazin online trebuie sa contina o multime de informatii, iar ele trebuie structurate pe categorii astfel incat sa gaseasca orice doritor cu usurinta ceea ce cauta. Iata principalele rubrici pe care trebuie sa le aiba:
• Produse
Din moment ce ai un magazin online este clar faptul ca vinzi anumite produse. Nu poti sa le arunci pur si simplu pe site, ci trebuie sa le repartizezi la categoria produse. La randul ei, categoria de produse trebuie sa aiba subcategorii, pentru a fi mai usoara cautarea. De exemplu, daca vinzi bijuterii, nu le lasi pe toate la categoria mare, ci le imparti pe subcategorii, cum ar fi: „Cercei”, „Coliere”, „Bratati” etc.
• Contact
Rubrica destinata contactului trebuie sa fie clar definita de restul rubricilor, deoarece e deosebit de important ca orice client sa poata lua legatura cu tine cat mai repede pentru problemele pe care le intampina pe site.
• Cosul meu
Aceasta rubrica trebuie sa fie prezenta pe orice site de comercializare produse, deoarece clientii trebuie sa aiba mereu posibilitatea sa vada ce anume au cumparat pana in acel moment si cat costa cumparaturile lor, pentru a se orienta in privinta lucrurilor pe care le-ar mai putea cumpara.
• Promotii
Multi cumparatori online, atunci cand intra pe pagina unui magazin online, prima data cauta promotii. E normal, din moment ce pot cumpara un produs pe care si-l doresc poate de mult la un pret mai mic. In plus, astfel de promotii atrag mereu clienti.
• Blog
Este bine sa ai si un blog al magazinului tau online. Ce poti publica pe el? Tot felul de texte care au legatura cu domeniul in care activezi. De exemplu, daca vinzi imbracaminte, poti scrie texte referitoare la ce se poarta intr-o anumita perioada sau cum se pot asorta culorile la anumite tinute.
• Despre noi
Este important ca pe site sa fie prezentate informatii legate de magazinul tau online, deoarece de multe ori oamenii sunt interesati de astfel de informatii pentru a sti mai exact de la cine cumpara produse.
Acestea sunt categorii, rubrici principale, insa tu mai poti opta si pentru altele. De exemplu, daca vinzi imbracaminte, poti face o categorie pentru femei, una pentru barbati si alta pentru copii. Acum depinde si de cum doresti sa arate site-ul tau si de produsele pe care le comercializezi, dar si de alte aspecte mai importante pentru unii si mai putin importante pentru altii.
Cauta o firma care te poate ajuta in crearea magazinului tau online si pune-ti afacerea pe picioare.