Paginile de rezultate ale motorului de cautare s-au schimbat extraordinar in ultimii ani.
Acum, in loc de o lista simpla de link-uri albastre care ofera utilizatorilor optiuni relevante din care sa aleaga, Google incearca sa ofere un singur raspuns, cel mai relevant, chiar pe pagina de rezultate. Si desi acest lucru poate fi benefic pentru utilizatori, pentru multi marketeri, acesta este cel mai grav cosmar al lor.
Strategul digital si consultantul de marca, Shane Barker, sustine ca in 2020, a ajunge pe primul loc in topul SERP-urilor nu este suficient de bine – marcile trebuie sa tinteasca pentru numarul 0. Fragmentele prezentate pe care le vedeti deasupra primului rezultat al cautarii organice obtin o rata mare de clic, deoarece rezultatele prezentate in aceasta sectiune raspund, in general, la intrebarile utilizatorului.
Raspunzand la intrebarea despre cum se poate obtine pozitia zero, Shane sfatuieste sa se tina cont de regula 5W1H:
Continutul dvs. ar trebui sa urmareasca sa raspunda la intrebari care incep cu „ Ce, cine, unde, cand, de ce si cum ” intr-o maniera crocanta. Aceasta tactica va poate ajuta, de asemenea, sa va optimizati continutul pentru cautarile vocale, o alta tendinta care va fi uriasa in 2020.
Omi Sido este de acord cu punctul de vedere al lui Shane, dar adauga, de asemenea, ca trebuie sa fii atent si la modul in care configurezi paragrafeel.
Pe masura ce pozitia zero devine noul „normal” in SERP, viitorul SEO se refera tot mai mult la implicarea cu publicul dvs. direct in SERP, mai degraba decat la conducerea traficului catre site-uri web. Sfatul lui Sido este sa:
“Optimizati continutul site-ului dvs. web pentru fragmente mari. In 2020, toate site-urile SEO ar trebui sa se concentreze pe crearea acestei noi tendinte pentru afacerile lor.”
Ann Smarty, proprietarul SeoSmarty.com, sugereaza sa mergeti si mai departe si sa intelegeti ca Google este un motor de raspuns.
“Google doreste sa clasifice si sa organizeze informatiile imprastiate pe web pentru a satisface instantaneu orice utilizator. Intr-un brevet recent Google – numit sistem de raspuns la intrebari – sunt destul de transparenti cu privire la planurile lor de a deveni motorul cu raspuns final ajutorul celor care cauta pe baza procesarii avansate a limbajului natural, regasirea informatiilor, reprezentarea si motivarea cunostintelor si invatarea automata”.
Pentru a adapta strategia de continut la aceasta tendinta importanta, intreprinderile trebuie sa imbratiseze analiza semantica si strategia de optimizare a intentiilor. Aceasta inseamna pur si simplu construirea de continut care ofera cititorilor tai exact ceea ce cauta.
Cu ajutorul Seo Accounts poti obtine foarte multe rezultate utile in campaniile tale de SEO si partea cea mai buna este ca nu va trebui sa platesti foarte mult pentru asta.
De asemenea, este foarte important ca aceste tooluri sunt recomandate de cei mai mari specialisti din domeniu si te ajuta sa faci totul mai rapid, de la campnii on page si pana la cele mai complexe campanii of page, vizand chiar si retelele de socializare. Ai acces la conturile premium pentru peste 100 de tooluri SEO.