Ca in orice domeniu de activitate, si in cel de optimizare a site-urilor exista oameni care inregistreaza succese pe banda rulanta, dar si oameni carora norocul nu le surade atat de des sau chiar deloc. Ce inseamna succesul intr-o campanie de optimizare SEO ? Pozitionarea paginii web cat mai sus in rezultatele motorului de cautare. Multi din cei care reusesc in acest domeniu zic ca au aplicat anumite strategii secrete si ca nu le pot divulga. Cat se poate de fals!
Si de ce nu se pot divulga aceste secrete te intrebi nu? Probabil pentru ca daca ar zice metodele folosite atunci, tot mai multi le-ar afla, iar acele persoane care le-au aplicat pentru prima data ar trebui sa se perfectioneze si mai mult. Deci din punctul meu de vedere le pastreaza pentru ei doar din simplul motiv ca nu doresc sa se pregateasca si mai bine in acest domeniu si sa vina tot timpul cu ceva nou, astfel pastrand doar pentru ei acele metode prin care au avut succes spera sa nu fie nevoiti sa invete si alte metode in acest sens.
In cele ce urmeaza o sa incerc sa deslusesc un pic acest mister, dar pentru mai multe informatii in ceea ce privesre optimizarea paginilor web precum si a serviciilor oferite te rog sa accesezi Danbradu.ro.
– Un factor important este reprezentat de optimizarea externa. Tot mai multe persoane care au inregistrat un progres real si notabil pun accentul pe optimizarea externa in detrimentul celei interne. Dar de ce este mai importanta optimizarea externa decat cea interna? Pentru ca prin aceasta optimizare externa se obtine un lucru extrem de vital pentru reusita per total a optimizarii si anume generarea link-urilor. Fara aceste link-uri, oricat de bine ar fi executata optimizarea interna, pagina web nu ar inregistra progresul dorit.
– Utilitatea link-urilor nofollow. Desi multi dintre cei care utilizeaza optimizarea considera ca astfel de link-uri nu le sunt utile, eu ii contrazic. Chiar daca este un link nofollow, acesta este util pentru ca in fond este un link indiferent de atributul care il insoteste. Parerea mea!
Cel mai bun forum de SEO romanesc care iti raspunde la orice intrebare e Seoarmy.ro
– Repetivitatea dauneaza. Chiar daca foarte multi posesori de pagini web care au apelat la optimizare, considera ca prin repetarea continutului sau a titlurilor isi cresc considerabil sansele de a avansa in topul paginilor motorului, acestia nu doar ca se inseala, ba chiar isi afecteaza singuri strategia de optimizare. Duplicitatea interna este mult mai grava decat cea externa, desi foarte multi cred tocmai invers. Pentru a elimina acest continut duplicitar, motoarele de cautare sanctioneaza site-urile care folosesc aceasta metoda.
– Vechimea domeniului paginii web. Desi foarte multi dintre cei care optimizeaza pagini web considera ca vechimea domeniului paginii web nu are importanta in atingerea obiectivului optimizarii, acestia se inseala amarnic. Cu siguranta ca un domeniu cu o vechime de 1 an va fi mai privilegiat decat unul abia creat, iar acest lucru se va reflecta si in paginile motorului de cautare.
Asa cum ziceam la inceputul acestui articol, acestia sunt doar cativa dintre factorii care influenteaza in mod pozitiv sau negativ succesul optimizarii paginii web! Totul depinde de tine si de modul in care alegi sa implementezi informatiile aflate! Daca am reusit sa te fac curios in ceea ce priveste sistemul de optimizare iti recomand unul dintre cele mai bune site-uri de profil din aceasta nisa respectiv www.danbradu.ro.