Cum-sa-nu-te-comporti-la-locul-de-munca

Cum sa nu te comporti la locul de munca?

0 Shares
0
0
0

Vindem afaceri cand ne merge rau si cumparam afaceri cand ne merge bine. E firesc, din moment ce uneori putem reusi in afaceri, alteori nu.

Atunci cand ne hotoaram sa vindem afaceri, trebuie sa fim convinsi de faptul ca facem ceea ce trebuie si ca intr-adevar e cea mai buna solutie pe care o putem pune in aplicare. Daca esti vanzator sau cumparator de afaceri, intra pe http://afaceri-proprietati.com/vindem-afaceri/ si vei gasi ceea ce ai nevoie.

Oamenii de afaceri care sunt directori de companii mai mici sau mai mari au in subordine angajati. Angajatii sunt cei care ajuta la bunul mers al companiei. Nu toti angajatii sunt la fel, pentru ca toti oamenii sunt diferiti.

Atunci cand esti angajat trebuie sa fii foarte atent in tot ceea ce faci. Iata cateva aspecte care nu dau bine la locul de munca.

• Intarzierea la serviciu
Nici un angajator nu este multumit de angajatii care intarzie la serviciu. Din moment ce esti platit pentru un anumit numar de ore, trebuie sa-ti faci norma stabilita. Una e sa intarzii din motive foarte intemeiate si alta e sa intazii din obicei.

• Minciuna
Probabil stii si tu foarte bine ca minciuna are picioare scurte. Mai bine e sa spui adevarul mereu, decat sa se afle mai apoi si sa pierzi increderea angajatului, dar si a celorlalti colegi. Evita minciunile pentru a nu fi pus intr-o situatie penibila.

• Temperamentul necontrolat
Orice gest pe care il faci trebuie sa fie controlat. Fiecare vorba pe care o zici trebuie sa fie gandita. Nu este deloc indicat sa incepi sa faci crize de isterie cand te afli la locul de munca. Niciunui angajator nu-i plac astfel de oameni.

• Relatiile amoroase cu colegii de serviciu
Sunt locuri de munca in care este permis sa ai relatii amoroase la locul de munca. Chiar daca acest lucru este permis, nu este deloc indicat sa ai astfel de relatii cu cat mai multi colegi sau cu cat mai multe colege. Orice angajat care se respecta stie sa pastreze o limita.

• Tinuta inadecvata
Sunt firme sau institutii care ii obliga pe angajati sa adopte o anumita tinuta. De asemenea sunt firme si institutii care nu impun astfel de tinute. Daca locul tau de munca este din a doua categorie ai mare grija sa nu exagerezi cu tinutele pe care le adopti. Sa nu uiti totusi ca te afli la munca.

• Navigarea excesiva pe retelele de socializare
Una e sa arunci o privire din cand in cand pe retelele de socializare si alta e sa stai cu orele pe astfel de site-uri. Nimeni nu te plateste pentru astfel de activitati.

Acestea sunt o parte din aspectele pe care trebuie sa le ai in vedere. Incearca sa fii un angajat cat mai atent la ceea ce faci, la ceea ce spui, la modul in care te prezinti la locul de munca. Nu da motive de discutie nimanui in privinta acestor aspecte. Fii un bun exemplu si cu siguranta vei fi un angajat apreciat.

0 Shares
You May Also Like