Cuvintele-cheie sunt foarte importante in optimizarea unui site, acestea avand rolul de a va face afacerea mult mai usor de gasit, astfel incat sa cresteti popularitate paginii web intr-un timp scurt.
Cu toate acestea, specialistii in optimizare SEO din Timisoara au afirmat faptul ca utilizarea in exces a acestor termeni si, mai ales, utilizarea repetata a aceluiasi termen are consecinte negative asupra intregii afaceri. Dar, despre aceste consecinte vom discuta in articolul de astazi.
Scade calitatea continutului
Chiar daca aveti un continut de calitate, bine structurat astfel incat sa fie usor de citit, utilizarea excesiva a aceluiasi cuvant-cheie poate scadea drastic calitatea continutului.
De aceea, este foarte important ca, in cazul in care urmeaza sa inserati astfel de termeni sa ii introduceti la inceputul articolelor pentru a putea fi usor de gasit iar, in ceea ce priveste numarul cuvintelor-cheie, incercati sa nu depasiti 10 cuvinte-cheie.
Cu toate acestea, numarul de termeni este discutabil, fiind raportat si la dimensiunea propriu-zisa a articolului. In cazul in care veti utiliza in mod repetat aceleasi cuvinte, sunt sanse foarte mari ca Google sa va respinga articolul, considerandu-l mult prea haotic si dezorganizat, plasandu-l spre sfarsitul topului cautarilor, si nu printre primele locuri, asa cum v-ati fi dorit.
Linkuri interne si externe distruse
Desi poate parea greu de crezut, daca mai multe pagini vor avea acelasi cuvant-cheie in interiorul continutului, valoarea acestor link-uri va fo oarecum distribuita in mod egal catre aceste pagini, in functie de numarul de pagini.
De aceea, este foarte important ca fiecare articol sa contina un cuvant-cheie relevant, care sa descrie articolul sau pagina respectiva. Astfel, veti avea sanse mai mari de a fi gasit de catre public mult mai usor, deci, sa urcati in topul cautarilor Google. De asemenea, mai multe pagini diferite care au acelasi subiect nu fac decat sa inrautateasca situatia decat sa i imbunatateasca.
Rata de conversie scazuta
Avand mai multe articole care contin exact acelasi cuvant-cheie este foarte posibil ca acestea sa nu poata fi convertite, deci, sa nu fie vazute de catre public, sau sa beneficieze de un numar scazut de vizualizari.
Din pacate, in acest caz, efortul este egal cu zero, acest gen de articole fiind absolut inutile pentru optimizarea intreg site-ului si urcarea lui pe prima pagina a cautarilor Google. Incercati sa utilizati termeni din aceeasi familie de cuvinte, astfel incat sa nu pierdeti complet articolul si sa reusiti sa il urcati in topul cautarilor, astfel crescand vizualizarile.